Sunday, April 3, 2011

mp , sorry . :'(

sedang berjalan di laluan normal yg slalu aku jalan . laluan dr kantin ke block form 3 . mcm besa , ntaq hana balek kelas . salunya bila jalan kt situ , tkda pa jadi . tp , hari ne da smtg jadi . huh ! seksa wehh .. sabo je laaa ...
ceni ceta dia ,
mula tuu , aku nmpk dia . fine , dia nk p mana pun , suka hati dia la kan . tak kesah pun .
bkn tu isunya skng . isunya ialah , bila dia selisih ngn sorg bdk kecik ne . mybe dia snyum kt bdk tuu . dia punya hal laa . bdk tuu kwn dia . tp , yg buad aku qasa cm nanges , mnjerit pa smua lahh bila ..
bdk kecik tuu , buad muka lps selisih ngn dia , then , aku dgq bdk tu kata ,
' nk rmps .. dr aku!' 
perghh ! aku dgq saket kot wehh . yala , even bdk tu tak kata kt aku , tp bdk tuu kata dia ! aku saket hati . aku tak suka oqg buad dia cmtuu . dia kwn aku wehh . ha! mybe dia slh sbb try nk rmps hak milik hg tuu dr hg . tp , if bdk yg hg syg gila bangang tuu tak lyn , takkan jd pa wehh .
untuk mp , sorry sbb km just bleh dgq dia kata kt mp . tp km takbleh buad pa pa . sorry . kot mana pun , mp kwn km and km akn ada untuk mp . km akn salu brda kt pihak mp . okayy ? :'(



.thanks sudi baca | i love youu !

0 budak banyak cakap !:

Post a Comment

/> /> />
tinggal jejak anda disini !
:) blog ini 100% milik SITI SHAHIRAH ABD SHUKOR (: